kolesterooli

Kolesteroolimenüü

9.95

MIS KASU SELLEST MENÜÜST VÕID SAADA?
Kolesteroolitase normaliseerub (vt allpool tabelit)
Naistel – tselluliit väheneb märgatavalt
Kaalulangus
Puhtam nahk
Kergem olemine

MENÜÜ ON 42 LK, PRINDITAV PDF-FAIL (2,46 MB)
Ostetava menüü sisu:

  • lihtsas keeles info, mis on üldkolesterool, HDL, LDL ja nende normid
  • kuidas ja mida süüa, et LDL (nn halva kolesterooli) taset võiks alandada
  • 7 päeva näidismenüü
  • retseptid koos toidu valmistamise õpetuse- ja hulgaliste toidupiltidega
  • praktilised juhised

 

Rubriik:

Menüü kirjeldus

EDUKAS KOLESTEROOLIALANDAMINE
Käesoleva menüü koostamisel oleme lähtunud allolevast edukast kolesterooli- alandamise kogemusest (ilma ravimiteta, muutes vaid toitumist, ühe kuu jooksul aastal 2013). Vaata tabelist muutust:

Tabel

Kuidas meie kuuajaline menüü siis välja nägi?
Taimne toit 80–85% (sh rohkelt head õli ja puuvilju), loomsest toidust vaid kala (v.a krevetid jt). Kohv mustana, suhkruga. Magus – šokolaad 70%, mesi. Meesterahva toidukordi päevas 2-3, naisel 6–7 korda. Mees nautis sushit, naine kala, köögi- ja puuvilju. Veinist tähtpäevadel ei loobunud. Liikumine – vähene.

MENÜÜ KIRJELDUS
Käesoleva menüü põhimõtteks on loomse toidu* (v.a kala) lühiajaline välistamine. Toidud on tervisliku rasvasusega maitsvad tera- ja köögiviljaroad (sh kalatoidud). Võimalik, et just sina oled see, kelle kõrge kolesteroolinäit on otseses sõltuvuses liigsest loomsest toidust menüüs.

PS Menüüs kasutatud toiduained on ostetud tavapoodidest. Kuigi mõningaid tooteid eelistame osta mahepoodidest (puljongikuubik, toiduõli jt), ei ole see esmatähtis.